Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TP

Hmm, tak syn české matky, který žil střídavě tady a v Japonsku, je uřvaný migrant? Dostáváte se na úroveň těch, které kritizujete...

0 0
možnosti
JF

Chcete se dívat dopředu a sami máte staé hříchy a závaží, které si schováváte ve skříni současnosti a budoucnosti. Pokud máte ve svých výkladních skříních politiky jako je Benda či Němcová a spol, jste pro 90% elektorátu nevolitelní.

0 0
možnosti
JF

Pane Jadrný, je mi líto, ale stejné nectnosti jaké vidíte u ostatních politických stran máte i ve straně vlastní. Abych nemusel jít příliš daleko do historie a vracet se k celé řadě minulých průšvihů a afér ODS, stačí jenom to, když vzpomenu rozvášněnou paní Němcovou na mítingu pana Horáčka (zmíněnou dámu už nikdy!!), na stupidně rigidní prounijní propagandu, ambivalentní vztah k imigraci, nemastného a neslaného pana Fialu, chybějící jasně definované priority (jako má třeba pan Robejšek) a žádný "tah na branku", to neníc nic přesvědčivého ve pospěch ODS. A ještě dodám, že jsem byl dlouholetý volič ODS, ale jedinou viditelnou světlou postavou ODS je nyní pan Klaus mladší, to je bohužel dost málo. Netěší mne to, ale tato ODS není moje ODS.

1 0
možnosti
JP

J20a88n 87P32a45l27l88a43s

2. 7. 2017 22:23

Dobrý večer, volil jsem ODS od jejího založení až po Topolánka (a tehdy už se značným skřípěním zubů). Víte, jsem z Liberce, který býval posměšně nazýván Synerovem, kde ruku v ruce řádila ODS + ČSSD. Pamatuji vejlupky typu Čermáka, Drdy, Kittnera.

Postrádám omluvu a sebereflexi. Možná by nebylo k zahození jasně říci, jaké máte stranické mechanismy, aby se v případě úspěchu na vás opět nenabalili kmotři, které jako pravičáci nazýváte pravým jménem, tedy lobbisté.

A pokud váš předseda odmítá odpovědět na otázku, s kým po volbách ano a s kým rozhodně ne, důvěryhodnost mizí kdesi v dáli.

5 0
možnosti
IG

Pane Jadrný, Vaše blogy jsem četl vždy rád. Ovšem to co jste předvedl v tomto "výtvoru", vše dobré a rozumné co jste kdy napsal, právě srazilo na 0.

Dehonestovat všechny strany kromě ODS, poukazovat na původ jejich představitelů, je tak ubohé, že Vás právě zařadilo na poslední místo v mém osobním žebříčku demokraticky smýšlejících lidí.

Nemyslím, že tento plivanec, na všechny kdo mají jiný názor, Vaší straně přidá nějaké body... Rv

1 0
možnosti
LJ

Tak to mě mrzí, ale my, pravičáci, máme prostě takový zlozvyk nazývat věci pravými jmény, i když to není populární :-) ...

0 3
možnosti
  • Počet článků 0
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 0x
 

 

Seznam rubrik